”Det er uvurderligt at samarbejde med en så skarp partner, som kender samtlige spillere i markedet og deres stærke og svage sider.”
Bertil Gregersen, Logistics Manager, Nature Planet ApS
Med Fragtvaliderings fakturakontrol slipper du for alt arbejde med manuel kontrol af jeres fragtfakturaer – eller den dårlige samvittighed over, at I ikke får foretaget tilstrækkelig kontrol.
Alle fakturaer kontrolleres af en stærk softwarerobot, og fundne fejl og ikke-valide tillæg kontrolleres manuelt af Fragtvaliderings erfarne brancheeksperter.
Processen er nem og hurtig, og når du er igennem den korte onboarding, er det eneste, du selv skal gøre, at modtage den månedlige rapport fra os – og de krediterede beløb fra jeres transportører.
Herefter fremsendes faktura til den indtastede faktureringsadresse.
- varighed: 10 min
Vi modtager bilag i alle tænkelige formater fra såvel jer som transportørerne.
Efter aftale kan der (uden ekstra betaling) opsættes automatisk dataudtræk til jeres ordre-, booking- eller økonomisystemer for ekstra kontrol af fakturaerne op mod evt. ændringer i sendinger foretaget i jeres system.
Vi tager kontakt til jeres nuværende transportører for aftale om fremadrettet at modtage kopi af alle fakturaer, der fremsendes til jer.
Alle kontrakter, prisaftaler og indkommende fakturaer implementeres inden for 1-2 uger i vores softwarerobot, som herefter foretager løbende kontrol af samtlige fakturaer, linjer og forsendelser.
Efter aftale kan vi også lave bagudrettet fakturakontrol af de seneste måneder eller års fragtomkostninger.
Når softwarerobotten opdager fejl eller tillæg, som bør kontrolleres, fremsendes de pågældende fakturaer til en af vores branchespecialister, som foretager manuel kontrol af fakturaen.
Vores branchespecialist kontakter transportøren for evt. udbedring af fejl eller udfordring af tillæg.
For meget betalt fragt krediteres til jer, og evt. fejl eller ikke-valide tillæg udbedres fremadrettet på jeres konto i transportørens system.
Hver måned modtager I en rapport fra os med fuldt overblik over jeres samlede fragtbeløb, fordeling pr. land og transportør, antal behandlede fakturaer samt antal fundne fejl og værdien heraf.
Hvis I tegner nye kontrakter og aftaler med transportører, fremsender I løbende aftalerne til os, hvorefter vi implementerer dem i softwarerobotten med jeres øvrige aftaler.
Efter ønske kan vi hjælpe med vurdering af den tilbudte prisaftale samt oplæg til genforhandling af prisaftaler. Som abonnent hos os kan du få en gratis forundersøgelse af, om de tilbudte priser er markedsrelevante ift. omfang, region og transporttype.
Efter 3 måneder modtager du en sendingshistorik med fuldt overblik over din fragt fordelt på afsender/modtager, transportører og priser.
Efter 12 måneder modtager du en samlet CO2-rapport for din årlige fragt til direkte implementering i dit årsregnskab.
Abonnementet betales forud måned/år.
Ingen binding ud over betalt periode.
Skriv dig op til vores nyhedsbrev* og modtag oversigten over de gængse fejl, som årligt koster dig 2-3% af dine samlede fragtomkostninger.
*Vi sender kun relevant viden, der kan sikre dig mod fejl i din transportafregning
”Det er uvurderligt at samarbejde med en så skarp partner, som kender samtlige spillere i markedet og deres stærke og svage sider.”
”Fragtvalidering står 100% for vores fakturakontrol. Derved er vi sikre på, at der bliver afregnet i henhold til gældende aftaler, samt at eventuelle differencer bliver krediteret. Det er en stor fordel at have en partner som Rudy, der har så indgående kendskab til branchen.Vi er yderst tilfredse med forløbet og resultatet. Jeg vil til enhver tid anbefale Fragtvalidering til andre.”
Vi vender tilbage inden for 2 hverdage.
Venlig hilsen
Rudy Kjeldsen,
indehaver og fragtspecialist,
Dansk Transportoptimering A/S
Jernbanegade 2, 1.th.
6000 Kolding
Telefon: 75 94 47 74
E-mail: kontakt@fragtvalidering.dk
CVR: 27 21 84 66
Følg os på LinkedIn og få værdifuld viden
Udfyld bestillingsformularen herunder, så kontakter vi dig inden for to hverdage for din onboardingsamtale.
Læs vores handelsbetingelser her
Skriv dig op til vores nyhedsbrev* og modtag oversigten over de gængse fejl, som årligt koster dig 2-3% af dine samlede fragtomkostninger.
*Vi sender kun relevant information, der kan sikre dig mod fejl i transportafregningen.