Videre til indhold
Fragtvalidering
  • 100% fakturakontrol
  • Sådan fungerer det
  • FAQ
  • Om
  • Kontakt
  • 100% fakturakontrol
  • Sådan fungerer det
  • FAQ
  • Om
  • Kontakt

Transportoptimering

- Din genvej til billigere transport

Fragtvalidering Gratis foranalyse spare 20%

Transportomkostninger udgør ofte en stor post for mange virksomheder, og tit kan der være store besparelser at hente ved at se på virksomhedens fragtaftaler og logistikprocesser med nye øjne.

Det er dog ofte en omstændelig opgave at lave en komplet analyse af alle aftaler og processer – og en endnu mere omstændelig opgave at forhandle nye aftaler og indføre nye processer, der kan sænke jeres omkostninger og optimere jeres fragthåndtering. Det betyder, at det kan være svært at finde tid og ressourcer til at igangsætte sådan et projekt i en travl hverdag.

Derfor tilbyder vi at gøre at det hårde arbejde for jer! 
 

Og som noget nyt kan du endda få en gratis og uforpligtende foranalyse af alle jeres transportomkostninger.

Foranalysen har form af en rapport, som giver dig overblik over:

  • Om dine nuværende fragtaftaler er tidssvarende og markedsrelevante.
  • Om nogle af dine logistikprocesser, herunder fx ordrebehandling og pakning, kan optimeres.
  • Hvor mange procent af dine fragtomkostninger du vil kunne spare ved optimering af aftaler og processer.
fragtvalidering
Lad Dansk Transportoptimering A/S’ erfarne transportkonsulenter optimere din fragt

Foranalysen udføres af virksomheden bag Fragtvalidering-platformen, Dansk Transportoptimering A/S, som i mere end 25 år har hjulpet danske virksomheder til effektiv transport, logistik og distribution.

Vi er specialister i at skabe effektiv transport og procesoptimering, og vi rådgiver transportkøbende virksomheder i at optimere og effektivisere transport, distribution og logistik.

Læs mere om Dansk Transportoptimering A/S

Sådan får du en gratis og uforpligtende foranalyse af dine transportomkostninger

Er du allerede kunde hos Fragtvalidering?

Hvis du allerede får udført fakturakontrol af Fragtvalidering, har vi allerede en stor del af det datagrundlag, der skal danne baggrund for foranalysen. Herudover har vi blot brug for et dybere indblik i jeres daglige fragtprocesser. 

Er du ikke kunde hos Fragtvalidering?

Så kan du stadig få adgang til vores gratis og uforpligtende foranalyse af dine 

transportomkostninger. Det kræver blot, at vi modtager materiale om de seneste 12 måneders fragtopgaver og -aftaler i din virksomhed, samt at vi får indblik i jeres daglige fragtprocesser. 

Kontakt os på kontakt@fragtvalidering.dk for at høre mere. 

Sådan foregår foranalysen

Er du allerede kunde hos Fragtvalidering, tager vi udgangspunkt i det data- og vidensgrundlag, vi  har derigennem. (Er du ikke kunde hos os, indhenter vi data for dine fragtomkostninger og -aftaler de seneste 12 måneder fra dine nuværende leverandører).  

Ud fra dette laver vi en analyse af dit generelle omkostningsniveau, hvor vi dykker dybere ned i de enkelte dele af dine transportomkostninger, herunder prisniveauet fra de forskellige transportører, og om de valgte transportformer og -ruter er de optimale ud fra dit behov.   

Hvis vi ikke udfører fakturakontrol for dig i forvejen, laver vi desuden en vurdering af, om der findes fejl, mangler og ikke-valide tillæg i det fremsendte datagrundlag, som kan give dig yderligere besparelser.  

 Vi laver desuden en objektiv vurdering af dine interne fragt-/logistikprocesser for at se, hvor der ligger optimeringsmuligheder gemt heri.  

Foranalysen vil pege på forskellige aspekter af virksomhedens samlede transportprocesser og -aftaler, hvor dataene viser et optimeringspotentiale. Det kan eksempelvis være i form af:

  • Behov for genforhandling af fragtaftaler hos eksisterende transportører
  • Behov for implementering af nye it-systemer for optimering af virksomhedens interne håndtering af fragtopgaver og -aftaler
  • Behov for optimering af interne pakkeprocesser

 

Når du har modtaget den gratis foranalyse, vælger du, om du ønsker hjælp fra Dansk
Transportoptimering A/S til at eksekvere på de anbefalinger, analysen giver, eller om du ønsker selvat gå videre med processen.

Hvis du ønsker at fortsætte samarbejdet med os, kan vi ud fra foranalysen give en fast pris på gennemførelsen af optimeringsprojektet, så du har fuldt overblik over, hvad processen omfatter, og hvad jeres endelige omkostninger vil være.

Rudy Kjeldsen - Fragtvalidering

Ønsker du en gratis foranalyse af dine transportomkostninger?

Hvis du ønsker en gratis og uforpligtende foranalyse af, hvor store besparelser du potentielt kan opnå via transportoptimering, kan du kontakte os på kontakt@fragtvalidering.dk. Så igangsætter vi analysen straks.

Sådan foregår et transportoptimeringsprojekt

Hvis du efterfølgende ønsker at få hjælp af Dansk Transportoptimerings transportkonsulenter til gennemførelse af de tiltag, som kan give størst besparelser på jeres fragtomkostninger, foregår den videre proces således:

  • Du får en fast pris på, hvad dit optimeringsprojekt vil koste.
    Vi udfører en mere dybdegående analyse af alle aspekter af jeres transport og logistik.
  • Vi udarbejder en detaljeret beskrivelse af løsningsforslag til de områder af jeres transport, der kan optimeres.
  • Vi gennemfører et udbud på jeres fragt- og logistikløsninger, men I peger på den ønskede løsning
  • Vi implementerer de ønskede løsninger i fællesskab – men Dansk Transportoptimering A/S står for så meget af arbejdet som muligt.
  • Løsningerne overdrages til jer.
  • Herefter følger vi løbende op på jeres nye løsninger for at sikre os, at de fungerer for jer, samt tilpasser løsningerne uden beregning, hvis noget mod forventning ikke lever op til krav og ønsker.


Vi sørger for, at du som kunde skal bruge færrest mulige ressourcer på projektet, så vores transportkonsulenter varetager så meget af arbejdet som muligt, herunder: 

  • Validering af eksisterende fragtaftaler og rammeaftaler samt indhentning af nye efter behov
  • Deltagelse ved forhandlinger med eksisterende og nye transportører
  • Implementering af nye systemer og aftaler (i samspil med nøglemedarbejdere fra virksomheden)
  • Løbende kontrol, via Fragtvalidering, af, om de nye aftaler overholdes.


I et typisk forløb er vores kunders eget tidsforbrug på blot 4-5 arbejdsdage i løbet af hele processen.  

Spar op til +20% på dine samlede fragtomkostninger

En typisk kunde, som ønsker vores hjælp til at udføre de anbefalinger, foranalysen viser, opnår:

  • Besparelser på virksomhedens samlede fragtomkostninger på +20%
  • ROI på 31 dage for udgiften til transportoptimeringen
  • Vedvarende optimering af fragtaftaler og -processer – med minimalt behov for involvering
    af virksomhedens egne medarbejdere
"Fragtvalidering står 100% for vores fakturakontrol. Derved er vi sikre på, at der bliver afregnet i henhold til gældende aftaler, samt at eventuelle differencer bliver krediteret. Det er en stor fordel at have en partner som Rudy, der har så indgående kendskab til branchen. Vi er yderst tilfredse med forløbet og resultatet. Jeg vil til enhver tid anbefale Fragtvalidering til andre."
afregning i henhold til aftaler - Fragtvalidering eva solo
Katrine Randrup TorpSupply Chain Manager, Eva Solo A/S
"Det er uvurderligt at samarbejde med en så skarp partner, som kender samtlige spillere i markedet og deres stærke og svage sider."
Nature Planet bruger Fragtvalidering
Bertil GregersenLogistics Manager, Nature Planet ApS

Har du spørgsmål, eller ønsker du at høre mere om, hvad Fragtvalidering kan gøre for dig, er du velkommen til at kontakte os.

Vi vender tilbage inden for 2 hverdage.

Rudy Kjeldsen - Fragtvalidering

Venlig hilsen

Rudy Kjeldsen,
indehaver og fragtspecialist,
Dansk Transportoptimering A/S

Privatlivspolitik

Fragtvalidering

Jernbanegade 2, 1.th.
6000 Kolding

Telefon: 75 94 47 74
E-mail: kontakt@fragtvalidering.dk

CVR: 27 21 84 66

  • Kontakt
  • Om Fragtvalidering
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Cookie- og privatlivspolitik
  • Handelsbetingelser
  • 100% fakturakontrol
  • Sådan fungerer det
  • Olietillæg
  • Tysk vejskat (Maut)
  • Transportoptimering
Linkedin

Følg os på LinkedIn og få værdifuld viden

De 5 typiske fejl, der findes i dine fragtfakturaer

Skriv dig op til vores nyhedsbrev* og modtag oversigten over de gængse fejl, som årligt koster dig 2-3% af dine samlede fragtomkostninger.

*Vi sender kun relevant information, der kan sikre dig mod fejl i transportafregningen.