”Det er uvurderligt at samarbejde med en så skarp partner, som kender samtlige spillere i markedet og deres stærke og svage sider.”
Bertil Gregersen, Logistics Manager, Nature Planet ApS
Transportomkostninger udgør ofte en stor post for mange virksomheder, og tit kan der være store besparelser at hente ved at se på virksomhedens fragtaftaler og logistikprocesser med nye øjne.
Det er dog ofte en omstændelig opgave at lave en komplet analyse af alle aftaler og processer – og en endnu mere omstændelig opgave at forhandle nye aftaler og indføre nye processer, der kan sænke jeres omkostninger og optimere jeres fragthåndtering. Det betyder, at det kan være svært at finde tid og ressourcer til at igangsætte sådan et projekt i en travl hverdag.
Og som noget nyt kan du endda få en gratis og uforpligtende foranalyse af alle jeres transportomkostninger.
Foranalysen har form af en rapport, som giver dig overblik over:
Foranalysen udføres af virksomheden bag Fragtvalidering-platformen, Dansk Transportoptimering A/S, som i mere end 25 år har hjulpet danske virksomheder til effektiv transport, logistik og distribution.
Vi er specialister i at skabe effektiv transport og procesoptimering, og vi rådgiver transportkøbende virksomheder i at optimere og effektivisere transport, distribution og logistik.
Er du allerede kunde hos Fragtvalidering?
Hvis du allerede får udført fakturakontrol af Fragtvalidering, har vi allerede en stor del af det datagrundlag, der skal danne baggrund for foranalysen. Herudover har vi blot brug for et dybere indblik i jeres daglige fragtprocesser.
Er du ikke kunde hos Fragtvalidering?
Så kan du stadig få adgang til vores gratis og uforpligtende foranalyse af dine
transportomkostninger. Det kræver blot, at vi modtager materiale om de seneste 12 måneders fragtopgaver og -aftaler i din virksomhed, samt at vi får indblik i jeres daglige fragtprocesser.
Kontakt os på kontakt@fragtvalidering.dk for at høre mere.
Er du allerede kunde hos Fragtvalidering, tager vi udgangspunkt i det data- og vidensgrundlag, vi har derigennem. (Er du ikke kunde hos os, indhenter vi data for dine fragtomkostninger og -aftaler de seneste 12 måneder fra dine nuværende leverandører).
Ud fra dette laver vi en analyse af dit generelle omkostningsniveau, hvor vi dykker dybere ned i de enkelte dele af dine transportomkostninger, herunder prisniveauet fra de forskellige transportører, og om de valgte transportformer og -ruter er de optimale ud fra dit behov.
Hvis vi ikke udfører fakturakontrol for dig i forvejen, laver vi desuden en vurdering af, om der findes fejl, mangler og ikke-valide tillæg i det fremsendte datagrundlag, som kan give dig yderligere besparelser.
Vi laver desuden en objektiv vurdering af dine interne fragt-/logistikprocesser for at se, hvor der ligger optimeringsmuligheder gemt heri.
Foranalysen vil pege på forskellige aspekter af virksomhedens samlede transportprocesser og -aftaler, hvor dataene viser et optimeringspotentiale. Det kan eksempelvis være i form af:
Når du har modtaget den gratis foranalyse, vælger du, om du ønsker hjælp fra Dansk
Transportoptimering A/S til at eksekvere på de anbefalinger, analysen giver, eller om du ønsker selvat gå videre med processen.
Hvis du ønsker at fortsætte samarbejdet med os, kan vi ud fra foranalysen give en fast pris på gennemførelsen af optimeringsprojektet, så du har fuldt overblik over, hvad processen omfatter, og hvad jeres endelige omkostninger vil være.
Ønsker du en gratis foranalyse af dine transportomkostninger?
Hvis du ønsker en gratis og uforpligtende foranalyse af, hvor store besparelser du potentielt kan opnå via transportoptimering, kan du kontakte os på kontakt@fragtvalidering.dk. Så igangsætter vi analysen straks.
Hvis du efterfølgende ønsker at få hjælp af Dansk Transportoptimerings transportkonsulenter til gennemførelse af de tiltag, som kan give størst besparelser på jeres fragtomkostninger, foregår den videre proces således:
Vi sørger for, at du som kunde skal bruge færrest mulige ressourcer på projektet, så vores transportkonsulenter varetager så meget af arbejdet som muligt, herunder:
I et typisk forløb er vores kunders eget tidsforbrug på blot 4-5 arbejdsdage i løbet af hele processen.
En typisk kunde, som ønsker vores hjælp til at udføre de anbefalinger, foranalysen viser, opnår:
”Det er uvurderligt at samarbejde med en så skarp partner, som kender samtlige spillere i markedet og deres stærke og svage sider.”
”Fragtvalidering står 100% for vores fakturakontrol. Derved er vi sikre på, at der bliver afregnet i henhold til gældende aftaler, samt at eventuelle differencer bliver krediteret. Det er en stor fordel at have en partner som Rudy, der har så indgående kendskab til branchen.Vi er yderst tilfredse med forløbet og resultatet. Jeg vil til enhver tid anbefale Fragtvalidering til andre.”
Vi vender tilbage inden for 2 hverdage.
Venlig hilsen
Rudy Kjeldsen,
indehaver og fragtspecialist,
Dansk Transportoptimering A/S
Jernbanegade 2, 1.th.
6000 Kolding
Telefon: 75 94 47 74
E-mail: kontakt@fragtvalidering.dk
CVR: 27 21 84 66
Følg os på LinkedIn og få værdifuld viden
Skriv dig op til vores nyhedsbrev* og modtag oversigten over de gængse fejl, som årligt koster dig 2-3% af dine samlede fragtomkostninger.
*Vi sender kun relevant information, der kan sikre dig mod fejl i transportafregningen.